×

مصريون في الكويت

EGKW

خبر عاجل

6 ملايين إصابة بكورونا .. والمشكلة في "البؤرة الجديدة" ::: السفير هشام عسران: القنصلية المصرية في الكويت تفتح أبوابها من الساعة 10 صباحاً حتى 1 ظهراً ::: بالفيديو | الصحة: الأبحاث المصرية أثبتت كفاءة عقار كلوروكوين لعلاج كورونا ::: ميدان حولي و العزل... حُسم الأمر ::: مساعد مدير أمن حولي عفا عن طبيب دهسه بالخطأ ::: الصحة تحذر من روشتات مضروبة لعلاج كورونا على مواقع التواصل الاجتماعي ::: بالفيديو | مدير الإعلام بـ اتحاد الكرة: أصعب بيان كتبته عن محمد صلاح ::: السعودية تعلن شروط عودة المدارس بعد غلقها بسبب كورونا ::: إصابة 15 في حادث انقلاب ميكروباص بطريق السويس ::: دفعت 200 جنيه.. راندا البحيري تحرج محمد رمضان ::: «شروع في الانتحار»... سقوط مربية وافدة من «الثالث» ::: شركة صينية: مقتنعون 99% بأن لقاحنا ضد كورونا سيكون فاعلا ::: بالفيديو | مجدي عبدالغني: البلد على أعتاب كارثة أكبر من مذبحة بورسعيد بسبب الأهلي والزمالك ::: إثيوبيا تعلن خطوة جديدة تمهيدا لبدء ملء سد النهضة ::: بالفيديو | ترامب يتجنب المصافحة باليد بسبب فيروس كورونا :::

بعد أيام من زفافها .. هنا الزاهد تدخل المستشفى

بعد أيام من زفافها .. هنا الزاهد تدخل المستشفى

هنا الزاهد

+    -
21/09/2019 01:38 ص
كتب : Egyptians in Kuwait

نشر الفنان أحمد فهمي صورة لزوجته الفنانة هنا الزاهد وهي ترقد في أحد المستشفيات عبر حسابه الشخصى بموقع التواصل الاجتماعي انستجرام.

وعلق أحمد فهمى على الصورة قائلا: "عامة انا مليش فى الحركات البيئة زى دى خالص ولا عمرى كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زى دى و بقالي شوية بهزر مع صحابى الزملكاوية عالماتش".

وتابع: " بس احنا برا مصر انا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة و دلوقتى رحنا لتالت مرة عشان تعبت تانى جدا .. بجد فيه ناس مركزة أوى أوى أوى معانا لدرجة أن فى مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش اى حد من الزملاء عن الجائزة اللى واخدها لا بيسالوها عننا وعن الفرح وعن تدخلى فى شغل هنا والغريب أن فيه بعض الزملاء خاضوا فى حياتنا الشخصية".

واضاف: "بجد شكرا جدا لكل الناس اللى فرحنالنا من قلبها و ربنا يديمكو نعمة .. أما بجد اللى مركزين أرجوكوا الحياة مش ناقصة .. أحنا فى شهر العسل و بايتين اهو في المستشفى".

المصدر: ص.ب

أحمد فهمي  هنا زاهد  في المستشفي  بره مصر  موقع التواصل الاجتماعي  انستجرام  مصريون في الكويت 

اكتب تعليقك

ادارة الموقع غير مسئولة عن تعليقات المشاركين واى اساءة يتحملها صاحب التعليق وليست ادارة الموقع